Wat doet Stichting Activos?‚Äč
Stichting Activos is een organisatie die werkzaam is in het gebied Hillegersberg-Schiebroek. Het doel van de stichting is om aan de vraag van senioren te voldoen door een fijne en zinvolle dagbesteding te creëren.

Voorkomen van eenzaamheid onder senioren vindt Activos erg belangrijk.

Activos werkt met vrijwilligers uit alle doelgroepen.
Er worden activiteiten georganiseerd in zeer uiteenlopende categorieën. Van creatief, leerzaam, bewegen, diverse workshops tot grote thema-activiteiten en uitstapjes.

Activos appelboompje gepland bij Natuurtalent

Activos op zoek naar actieve vrijwilligers.

Enthousiast om als vrijwilliger iets voor senioren te kunnen betekenen en is activiteiten begeleiden een passie? Breggesteyn, een wooncomplex zelfstandig wonen van Havensteder, is een nieuwe locatie van Activos om dit te kunnen realiseren. Voor een divers aan activiteiten, o.a. : bingo, handwerken, lunch maken en nog veel meer kun jij degene zijn die Activos zoekt. Maak je muziek en vind je het leuk om af en toe op zondagmiddag voor een kleine groep senioren op te treden, ook dan ben je van harte welkom als vrijwilliger Interesse gewekt, mail naar stichtingactivos@gmail.com of bel naar 06 22 666 489, dan praten we verder. Ook mogelijk het contactformulier in te vullen.