Op de pedalen met Activos   -   We mogen weer fietsen, gaat u mee?

Een hele dag op pad, lekker bewegen en voldoende pauzes onderweg. Lunch is mogelijkheden bij een leuke locatie maar natuurlijk kunt u ook een eigen lunchpakket meenemen, er is altijd een leuk plekje dichtbij het restaurant.

Fietsen deelname € 2,00 per keer en soms kosten voor veerpontjes en waterbus. Voor de Waterbus kunt u de Ov-kaart gebruiken, los kaartje kopen voor waterbus en veerpontjes dan kleingeld meenemen.

Alle consumpties onderweg zijn voor eigen rekening.

De lengte van de fietstochten liggen tussen de 50 en 60 km. inclusief fietsroute naar/van de eventuele Waterbus. Uw route maker en begeleider is Nico de Jong.

Vertrektijd van de fietstochten zijn om 9.15 uur vanaf het plein bij de Wilgenstaete aan de Hamakerstraat - Schiebroek.

Dinsdag 13 juli de Westland-Broekpolder-Schipluiden route

Meld u aan via mail: stichtingactivos@gmail.com

Activiteiten die wij organiseren:

-  Ontspanningsactiviteiten;

-  Bewegings-activiteiten;

-  Creatieve-activiteiten;

-  Recreatieve-activiteiten;

-  Educatieve-activiteiten;

-  Thema-activiteiten.

-  Uitstapjes

Breggesteyn: elke werkdag koffie-uurtje 10.30-11.30 uur

De Wilgenstaete di., do. en vrijdag koffie-ochtend 10.30-12.30 uur

Er worden activiteiten georganiseerd in diverse categorieën. Van een gezellige bingo tot actief bewegen of van klaverjassen tot aan klassieke muziek. Regelmatig zal er een busreisje zijn naar locaties dichtbij evenals verder weg. Thema-activiteiten als een High Tea of een High Wine behoren ook tot ons aanbod. De feestdagen worden ook niet vergeten, er zullen diverse activiteiten worden georganiseerd.

In deze tijd van Corona doen we wat mogelijk is.

Ziet u de maand en extra flyers voor de activiteiten.