Op de pedalen met Activos   -   Nieuwe serie fietsroutes vanaf april 2022

Een hele dag op pad elke 2e dinsdag van de maand van april t/m oktober, lekker bewegen en voldoende pauzes onderweg. Lunch is mogelijkheden bij een leuke locatie maar natuurlijk kunt u ook een eigen lunchpakket meenemen, er is altijd een leuk plekje dichtbij het restaurant.

Fietsen deelname € 2,00 per keer en soms kosten voor veerpontjes en waterbus. Voor de Waterbus kunt u de Ov-kaart gebruiken, los kaartje kopen voor waterbus en veerpontjes dan kleingeld meenemen.

Alle consumpties onderweg zijn voor eigen rekening.

De lengte van de fietstochten liggen tussen de 50 en 60 km. inclusief fietsroute naar/van de eventuele Waterbus. Uw routemaker en begeleider is Nico de Jong.

Vertrektijd van de fietstochten zijn om 9.15 uur vanaf het plein bij de Wilgenstaete aan de Hamakerstraat - Schiebroek.

Bij voorkeur aanmelden via mail: stichtingactivos@gmail.com

Hier kunt u ook de flyer met alle gegevens aanvragen.

Activiteiten die wij organiseren:

-  Ontspanningsactiviteiten;

-  Bewegings-activiteiten;

-  Creatieve-activiteiten;

-  Recreatieve-activiteiten;

-  Educatieve-activiteiten;

-  Thema-activiteiten.

-  Uitstapjes

Breggesteyn: elke werkdag koffie-uurtje 10.15-11.45 uur

De Wilgenstaete di., do. en vrij. dag koffie inloop

10.30-12.30 uur

Er worden activiteiten georganiseerd in diverse categorieën. Van een gezellige bingo tot actief bewegen of van klaverjassen tot aan klassieke muziek. Regelmatig zal er een busreisje zijn naar locaties dichtbij evenals verder weg. Thema-activiteiten als een High Tea of een High Wine behoren ook tot ons aanbod. De feestdagen worden ook niet vergeten, er zullen diverse activiteiten worden georganiseerd.

Wij deden dit jaar mee met Rabo ClubSupport! Dank voor uw steun. We kunnen nu 3 muzikale zondagmiddagen organiseren