Activos staat voor Activiteiten voor .
Wij organiseren op twee locaties, Wilgenstaete in Schiebroek en Breggesteyn in Hillegersberg, een divers aan activiteiten. Bingo, klaverjas, Samen tafelen, thema-middagen met o.a. High tea en Spaanse middag. Elke vierde zondag in de maand is er een muzikale middag. Men de hele dag inlopen voor een kopje koffie of thee. Door samen te werken met andere welzijnspartijen zijn er extra mogelijkheden. Neem eens een kijkje op www.stichtingactivos.nl

Ons doel

Tijdens een samenwerkingsproject SKVR, Pluspunt expertisecentrum en Activos voor een schildermiddag is gebleken dat menig deelnemer graag in groepsverband met een vakkracht verder wil gaan met schilderen.
Om de mogelijkheid tot deelname zo breed mogelijk in te zetten, dus ook voor deelnemers met een kleine beurs, doen we mee met de Rabo ClubSupport.

Bent u klant bij de RABO, stem dan op ons, alleen zo kunnen we ons doel bereiken.

Op de pedalen met Activos   -   Nieuwe serie fietsroutes vanaf april 2022

Een hele dag op pad elke 2e dinsdag van de maand van april t/m oktober, lekker bewegen en voldoende pauzes onderweg. Lunch is mogelijkheden bij een leuke locatie maar natuurlijk kunt u ook een eigen lunchpakket meenemen, er is altijd een leuk plekje dichtbij het restaurant.

Fietsen deelname € 2,00 per keer en soms kosten voor veerpontjes en waterbus. Voor de Waterbus kunt u de Ov-kaart gebruiken, los kaartje kopen voor waterbus en veerpontjes dan kleingeld meenemen.

Alle consumpties onderweg zijn voor eigen rekening.

De lengte van de fietstochten liggen tussen de 50 en 60 km. inclusief fietsen naar/van de eventuele Waterbus. Uw routemaker en begeleider is Nico de Jong.

Vertrektijd van de fietstochten zijn om 9.15 uur vanaf het plein bij de Wilgenstaete aan de Hamakerstraat - Schiebroek. Bij voorkeur aanmelden via tel. 0651717045 Hier kunt u ook de flyer met alle gegevens aanvragen.

Activiteiten die wij organiseren:

-  Ontspanningsactiviteiten;

-  Bewegings-activiteiten;

-  Creatieve-activiteiten;

-  Recreatieve-activiteiten;

-  Educatieve-activiteiten;

-  Thema-activiteiten.

-  Uitstapjes

Breggesteyn:

werkdag koffie-uurtje 10.30-11.45 uur en op zondag: Borrelen bij "Bregje" 14.00-16.00 uur

~~~~~~~~~~~~~~~~

De Wilgenstaete

di. middag, woe., do. en vrij. vanaf 10.00-17.00 inloop, ook tijdens activiteiten mogelijk.

12.00-13.00 u. kleine lunchhap mogelijk

Er worden activiteiten georganiseerd in diverse categorieën. Van een gezellige bingo tot actief bewegen of van klaverjassen tot aan (klassieke) muziek. Regelmatig zal er een (bus)reisje zijn naar locaties dichtbij evenals verder weg. Thema-activiteiten als een High Tea of een High Wine behoren ook tot ons aanbod.

De feestdagen worden ook niet vergeten, er worden dan diverse activiteiten georganiseerd.

Samenwerken doen we met diverse organisaties, dit wordt altijd bij de activiteit vermeld.